Lezing Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer

Volgende maand is het zover: de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer. Naast onze productlancering op woensdag 5 juni 11:00 zal de CEO van SWYCS, René Riemens, donderdag 6 juni om 13:30 een lezing geven.

Deze lezing heeft natuurlijk als thema IoT, en heeft de titel: “Is IoT in uw gebouw een lust of een last?”.  

Kom jij ook naar de lancering en/of de lezing? Krijg gratis toegang tot alle dagen van het evenement via onze aanmeldlink: 


Hopelijk tot ziens bij de beurs!

Waarom kiezen voor SWYCS?

Alles-in-één IoT-platform voor gebouwbeheer, werkplekken en duurzaamheid.

Werkt met jouw bestaande systemen

Geen ingrijpende verbouwingen of hoge vervangingskosten.
SWYCS sluit naadloos aan op je huidige infrastructuur.

Realtime data & inzicht

Altijd en overal actueel inzicht in bezetting, luchtkwaliteit,
temperatuur, energieverbruik en CO₂-uitstoot.

Snel te implementeren en schaalbaar

Binnen enkele weken live, geschikt voor één
gebouw of honderden locaties.

Gebruiksvriendelijke software en app

Zowel voor facilitair managers als eindgebruikers
(bijvoorbeeld medewerkers en/of studenten).

Klaar voor duurzaamheid en rapportage

Helpt bij het behalen van duurzaamheidsdoelen en
rapportageverplichtingen (zoals ESG, CSRD en CO₂-reductie).

Ervaren partner in diverse sectoren

SWYCS is actief bij o.a. universiteiten, zorginstellingen,
kantoren en overheden.

Scroll naar boven